6. desember 2011

Dagene fylles opp!

Vi går inn i en hektisk tid der dagene begynner og fylles opp. Om 24 dager er vi i New York, litt rart å tenke på i grunn.
Det gikk enda litt mer opp for oss i dag at det ikke er lenge til vi drar, for i dag var vi på Kjevik og ønsket Familien Lynnæs velkommen hjem etter ett år i Australia. Det var utrolig rørende å se de igjen, og vi håper vi får hengt litt sammen før vi drar!

Helgen er nesten fullbooket, og neste uke begynner å bli full! Øystein har en siste eksamen å lese til, vi skal pakke og vaske så vi får nok tiden til å gå!

Da vi var på kjevik og vi skjønte at vi snart skal dra ble jeg litt trist også, vi gleder oss jo, men vi skal jo reise fra familie og venner, noe jeg ikke gleder meg til i det hele tatt. Prøver å spare tårene til dagen vi drar, men følelsene mine har skjønt at dette ikke blir så lett!
Jeg må vel starte med litt skype opplæring på mamma og pappa slik at jeg kan dempe hjemlengselen litt når den herjer!

Men nå må jeg komme meg i seng, jobb i morgen! De siste nettene har vi hatt madrassene foran peisen i stuen, FANTASTISK KOSELIG!

Fortsatt god uke til alle!

2 kommentarer:

  1. Oj... Hvor lenge blir dere i New York!
    Kult m madrasser foran peisen:-)

    SvarSlett
  2. Hei Rakel!

    Vi blir der et halvt år, Øystein skal studere musikk! Gleder oss veldig!!!

    Det er skikkelig koselig med madrasser foran peisen, og ganske praktisk, alt på ett plan! hehe

    SvarSlett